NAPREDOVANJE V VIŠJI LETNIK
Zaključilo je poletno izpitno obdobje. V nadaljevanju vam posredujemo nekaj osnovnih informacij/navodil za vpis v študijsko leto 2025/2026 z željo, da bo vpis potekal čim hitreje in brez zapletov.
Vpis (napredovanje) v višji letnik oz. vpis v absolventsko leto opravite takoj, ko ste izpolnili pogoje za napredovanje v višji letnik.
| Letnik | TERMINI VPISOV/ODDAJE DOKUMENTACIJE |
| 2./3., ABS | do 15. 9. 2025 |
| 2./3., ABS | po seji KŠŠZ (predvidoma 25. 9. 2025) |
POMEMBNO: Do 15. 9. 2025 se lahko vpišejo/oddajo dokumentacijo le tisti študenti, ki izpolnjujejo pogoje za napredovanje v višji letnik / vpis v absolventsko leto. Za študente, ki bodo oddali na Komisijo za študijske in študentske zadeve Visoke šole za upravljanje podeželja Grm Novo mesto (za ponavljanje letnika / podaljšanje statusa / napredovanje v višji letnik zaradi neizpolnjevanja pogojev) in katerih prošnja bo rešena pozitivno, bo vpis ponovno v letnik oz. v višji letnik potekal predvidoma 25. septembra 2025. Natančen termin (datum, ura in lokacija) vpisa bo znan skupaj z rešitvami (sklepi) KŠŠZ VŠ Grm Novo mesto.
Vpisni list
Vpis v študijskem letu 2025/2026 bo potekal preko Visokošolskega informacijskega sistema – VIS. Vpis (napredovanje) v višji letnik oz. vpis v absolventsko leto opravite takoj, ko ste izpolnili pogoje za napredovanje v višji letnik. Pogoji za vpis oz. napredovanje v višji letnik so objavljeni na spletni strani: https://vsgrm.unm.si/vpis-v-visji-letnik-ponovni-vpis-absolventski-staz/.
e-VPISNI POSTOPEK
Izpolnjevanje e-vpisnega lista bo omogočeno predvidoma od 8. 9. 2025 dalje.
Za vpis potrebujete računalnik z dostopom do interneta, in tiskalnik, saj izpolnjevanje vpisnega lista poteka preko interneta, vpisni list pa natisnete, podpišete ter ga pošljete (skupaj z dokumentacijo navedeno v nadaljevanju) na naslov VŠ Grm Novo mesto.
ŠTUDENTSKA ANKETA
Pred e-vpisom v višji letnik morajo biti izpolnjene vse ankete. Sledite navodilom v sistemu VIS.
Predmetnik
– Za vpis v 2. in 3. letnik je predmetnik obvezna priloga vpisnega lista.
Predmetnik je del vpisnega lista. Nabor izbirnih predmetov, ki se bodo izvajali v študijskem letu 2025/2026 je objavljen na spletni strani, in sicer v poglavju Notranja izbirnost oz. izvedba izbirnih predmetov.
– Za vpis v absolventsko leto se izpolni samo vpisni list (predmetnika ni).
Prispevek za študij in šolnina
Prispevek za študij
V skladu s Cenikom Visoke šole za upravljanje podeželja Grm Novo mesto redni in izredni študenti ob vpisu v višji letnik plačajo prispevek za študij v višini 45,50 €. E-račun boste prejeli v vaš račun na VIS-u. Prispevek za študij zajema vpisno dokumentacijo, potrdilo o vpisu (5 izvodov), prispevek za kritje stroškov informiranja, vpisnino v Knjižnico Mirana Jarca, nezgodno zavarovanje.
Šolnina
Za kandidate, ki so enkrat že ponavljali ali enkrat že spremenili študijski program, je za njihov študij predvideno plačilo šolnine skladno z določili Zakona o visokem šolstvu.
Prav tako je predvideno plačilo šolnine za izredni študij. Šolnina za posamezni letnik znaša 2.500,00 € in se lahko poravna na dva načina:
– pred vpisom na podlagi e-računa, ki boste prejeli v vaš račun v VIS,
– po vpisu, na podlagi izjave plačnika (v kolikor je plačnik šolnine pravna oseba), ki je prav tako obvezna priloga vpisne dokumentacije.
VŠ Grm Novo mesto je dolžna s študentom ob vpisu skleniti pogodbo o izobraževanju v študijskem letu 2025/2026. Pogodbo o izobraževanju v študijskem letu 2025/2026 izpolnijo vsi študenti, ne glede na to, ali so samoplačniki ali jim šolnino poravna delodajalec ali druga pravna oseba. Prosimo vas, da pogodbo natančno preberete, ustrezno dopolnite oz. obkrožite ter podpišete.
Študenti, katerim bo stroške izvedbe organiziranega izrednega študija plačal delodajalec ali druga pravna oseba (po predračunu ali na podlagi računa), morajo s strani delodajalca pridobiti potrjeno izjavo plačnika o plačilu stroškov šolnine in jo dostaviti skupaj z ostalo dokumentacijo.
Popolna dokumentacija za vpis
- izpolnjen in podpisan vpisni list,
- potrdilo o plačilu stroškov prispevka za študij;
- izpolnjeno in podpisano Pogodbo o izobraževanju v študijskem letu 2025/2026 v dveh izvodih, kateri priložite: – ALI potrdilo o plačilu šolnine; – ALI izpolnjeno in podpisano izjavo plačnika (v kolikor je plačnik šolnine pravna oseba).
Oddaje vpisne dokumentacij – najkasneje do 20. 9. 2025
– po e-mailu;
– osebno v referatu za študentske zadeve;
– po pošti na naslov: Visoka šola za upravljanje podeželja Grm Novo mesto, Ljubljanska cesta 28, 8000 Novo mesto;
Napredovanje v višji letnik/ponovni vpis v višji letnik, če niso izpolnjeni pogoji
Študentom, ki ni izpolnil vseh obveznosti, določenih za ponavljanje ali napredovanje v višji letnik, lahko KŠŠZ VŠ Grm Novo mesto na njegovo prošnjo izjemoma odobri ponavljanje ali vpis v višji letnik. Takšen vpis se lahko odobri študentu, ki obveznosti ni mogel izpolniti iz upravičenih razlogov.
Prošnjo za KŠŠZ VŠ Grm Novo mesto za vpis v višji letnik oz. ponavljanje letnika (na posebnem obrazcu):
– lahko torej oddajo tisti študenti, ki ne izpolnjujejo pogojev za napredovanje v višji letnik oziroma ponavljanje letnika in imajo za to upravičene razloge;
– morajo oddati tudi tisti študenti, ki izpolnjujejo pogoje za ponavljanje in želijo letnik ponavljati.
Prošnja mora biti pravočasna, razumljiva in obsegati mora vse, da se lahko obravnava (izpolnjene morajo biti vse rubrike; priložena morajo biti dokazila o opravičenih razlogih).
Rok za oddajo prošenj: 15. 9. 2025 (osebno ali po e-pošti).
Opozorilo:
Če k zapisanim razlogom na prošnji ne bo priloženih dokazil, ti razlogi ne bodo upoštevani pri obravnavi. Obravnavale se bodo samo popolne prošnje, ki bodo prispele pravočasno. Prošnje, ki bodo prispele po tem roku, se bodo obravnavale kot prošnje oddane po roku in se bodo s sklepom zavrgle.
NE PREZRITE:
VPIS V VIŠJI LETNIK, PONAVLJANJE LETNIKA, VPIS V ABSOLVENTSKO LETO JE MOŽEN SAMO S POPOLNO VPISNO DOKUMENTACIJO – najkasneje do 25. 9. 2025
Študenti, ki izpolnjujejo pogoje za napredovanje, uredijo vpis čim prej, in ne kasneje od 25. 9. 2025! Študenti, ki bodo zaradi neizpolnjevanja pogojev oddali prošnjo na KŠŠZ VŠ Grm Novo mesto in katerih prošnja bo rešena pozitivno, bodo vpis ponovno v letnik oz. v višji letnik uredili predvidoma 25. septembra 2025.
Natančen termin (datum, ura in lokacija) vpisa bo znan skupaj z rešitvami (sklepi) KŠŠZ VŠ Grm Novo mesto.
Vpis (v višji letnik / ponavljanje / v absolventsko leto) po 25. 9. 2025 ne bo več mogoč!
Vpis lahko uredi tudi druga, od študenta pooblaščena oseba. V tem primeru mora pooblaščena oseba na vpis poleg navedenih zahtevanih dokumentov prinesti še svoj osebni dokument in študentovo pooblastilo (https://vsgrm.unm.si/vsgrm/predstavitev/katalog-dokumentov/ > Študenti > Obrazci).