Sestava Komisije za kakovost in evalvacije
Skladno s Statutom VŠ Grm Novo mesto in Poslovnikom o sistemu spremljanja in zagotavljanja kakovosti Komisijo za kakovost in evalvacijo sestavljajo:
– doc. dr. Franc Brcar, predsednik
– Nataša Sokač, članica
– Jernej Rožič, predstavnik študentov

Naloge Komisije za kakovost in evalvacije
Naloge Komisije za kakovost in evalvacije so v skladu s sprejetimi akti predvsem:
– priprava samoevalvacijskega poročila;
– razprava o letnem programu dela z vidika ciljev in ukrepov za izboljšanje kakovosti;
– obravnava letnega poročila dela visoke šole, vključno s poročilom o znanstveno raziskovalnem delu;
– razprava o pristopu k občasnim (letnim) poglobljenim samoevalvacijam, o rezultatih evalvacij in ustreznih ukrepih na tej podlagi;
– razprava o delovanju posameznih mehanizmov za spremljanje in zagotavljanje kakovosti ter oblikovanje predlogov za njihovo izpopolnjevanje;
– poročanje Senatu in Upravnemu odboru visoke šole o dosežkih na področju kakovosti ter oblikovanje predlogov za izboljšave, o katerih odločata oba organa;
– spremljanje izvedbe študentskih in drugih anket in pripravljanje predlogov za izboljšave njihovega izvajanja in uporabe;
– analiziranje predlogov za izvajanje novih študijskih programov in posodobitve obstoječih študijskih programov;
– spremljanje in letno analiziranje obremenitev študenta ter predlaganje sprememb učnega načrta z vidika obremenitve študenta;
– spremljanje in spodbujanje inovativnost v izvajanju študijskih programov in razširjanju dobre prakse na področju poučevanja in učenja ter procesov upravljanja kakovosti ;
– vodenje pregleda nad vpisom študentov, njihovim napredovanjem, zaključkom in zaposlovanjem oz. nadaljevanjem izobraževanja – presojanje podatkov z vidika strateškega razvoja študijskih programov in strategije ter organiziranosti visoke šole;
– presojanje statističnih podatkov o napredovanju in uspehu študentov in spremljanje aktivnosti, ki so nastale na podlagi predlogov v samoevalvacijskem poročilu;
– spremljanje izpolnjevanja ciljev z vidika zastavljene strategije;
– redno sodelovanje s predstavniki študentov in drugimi deležniki ter zbiranje, analiziranje, evalviranje in uporaba evalvacije študentov pri izboljševanju kakovosti študijskih programov ter poučevanja,
– sodelovanje z Nacionalno agencijo RS za kakovost v visokem šolstvu.